Friday, December 9, 2011

announcement


お知らせいたします。
日本のアカウントからEメールが届かない等の支障がありましたので
新しいGメールアドレス を確保しました。
以前、せっかくメールを送ってくださったのに届かず、
 お返事を送れなかった方々には心からお詫びいたします。
右側の新しいリンクから また試していただけましたら嬉しいです。
 支障が無かった方は前のアドレスをそのままお使い下さって結構です。

Some emails from Japan did not arrive in my mailbox
and I was told that easiest fix would be to set-up a gmail account.
That is what I did today.
The mail box is linked to my gmail account now.
My apologies to anyone who could not reach me using the old email address.
I hope you'll try again.



無関係ですが、バナーの下に書いていた
我が家の環境状況がいつの間にか消えていました!
 (高度、温度、降水量 等)
どうしたのかなぁ
こんな経験ありますか?
ふ~ん、
 様子を見てみよう...

This isn't related but I noticed that my garden condition under the banner is gone!
(the elevation, temperatures, precipitation etc.)
What's happening?  Has this happened to you?
hmmm
I shall wait and see...

1 comment:

  1. 鍵コメTさん♪
    あっ、ありがとうございます。
    調べてみますね。

    ReplyDelete

Thank you for your comment!

Note: Only a member of this blog may post a comment.